Strona główna > Aktualności > Ubuntu 9.10 – Wersja Alpha 2

Ubuntu 9.10 – Wersja Alpha 2

Witam,

Ponieważ obecna stabilna wersja (9.04), ale za to bardzo mulasta mnie rozczarowała i ciężko jest coś w niej popsuć to zrobiłem update do wersji rozwojowej 9.10. Interfejs graficzny zdecydowanie lepiej się zachowuje jeśli chodzi o jego responsywność i lekkość raz gnome się samoczynnie przeładował, są też pewne problemy z dźwiękiem w skype, ale czego się spodziewać skoro jest to wersja Alpha. Za to naprawili jeden bardzo kluczowy błąd nie rwą się filmiki we flashu pełnoekranowym! Nie mogłem również włączyć efektów graficznych pulpitu, za to musze przyznać, że z tym również nie walczyłem, chciałem tylko zobaczyć co działa „prosto z pudełka”, więc jak zrobią duże postępy w stosunku do obecnej wersji to będzie dobrze. Pojawił się troszkę inny ekran logowania, gdzie można sobie wybrać użytkownika graficznie nic specjlanego, ale chyba lepsze jest to niż domyślny ekran logowania w Ubu 9.04. To by było na tyle.

Kategorie:Aktualności
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

